Cześć! Jestem Ola. Moje hobby, pasje poznacie niedługo. Tu. Na tym blogu. Zapoznacie się z ''Moim Światem". Jestem osobą pozytywnie nastawioną do świata. Mam nadzieję, że moje pomysły, moje posty, moje pasje się wam spodobają. I to na tyle jeśli chodzi o początek.

piątek, 22 stycznia 2016

Wywiad z naszą projektantką tygodnia!

JA: Jakich kredek używasz do swoich projektów?
AGANKA: Przeważnie Lyra, Koh-I-Noor Omega, a czasem bambino. 
JA: Co cię inspiruje do projektowania?
AGANKA: Wszystko! Nie potrafię konkretnie powiedzieć co... przyroda, ludzie, projekty innych użytkowniczek Lilla Lou.  
JA: Jaki jest twój idol?
AGANKA: Mój idol... no nie wiem... ale chyba Eva Minge (co chodzi o projektowanie :)). Jest wspaniałą projektantką, a ja nigdy nie dojdę do takiej perfekcji jaką ona osiągnęła.
JA: Na jaki temat najchętniej projektujesz (np. rock)
AGANKA: Fantasy. Wtedy mogę użyć swojej wyobraźni i puścić wodzę fantazji.
JA: Czy lubisz coś poza projektowaniem? jeśli tak to co takiego?
AGANKA: Uwielbiam malować też inne rzeczy, w wolnym czasie lubię czytać książki. 
JA: Którą książkę do projektowania lillalou byś poleciła?
AGANKA: Dreams :) To mój ulubiony. Mam dość dużo szkicowników, ale rysuję tylko w tym (mam 2 egzemplarze).
 JA: Opowiedz coś o sobie.
AGANKA: Jestem zwykłą dwunastolatką... Pochodzę z niewielkiego miasteczka. Uwielbiam czytać książki oraz rysować. Chodzę do klasy profilowanej (sportowej), ale ze sportem nie wiążę przyłości. Zdecydowanie więcej przyjemności sprawia mi rysowanie. Działa na mnie jakoś tak... uspokajająco.
 DZIĘKUJĘ I GRATULUJE NASZEJ NOWEJ PT (PROJEKTANTCE TYGODNIA) 
pozdrawiam: OLCI@

1 komentarz:

  1. Świetny post no i oczywiście bardzo pomysłowy blog. Bardzo podoba mi się wywiad z projektantką tygodnia. Zapraszam do mnie na konkurs:
    olkaandkasia-draw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń